Задля комфорту споживача
Не ображаючи молодих, мусимо констатувати, що старше покоління є найдисциплінованішою категорією платників комунальних послуг.
Тому так хвилює інваліда І групи з с.Кам’янка Вадима Борисовича Гаманюка («особистим кабінетом» ця верства населення, як правило, не користується) питання безперебійного контакту зі службою, до прикладу, ТОВ «Хмельницькенергозбут». Читач бідкається, що не завжди може додзвонитися туди.
«Збої зі зв’язком можуть бути, – прокоментувала начальник Кам’янець-Подільського центру обслуговування клієнтів (ЦОК) Олена Гомілко, і ми вже подали заявку до «Укртелекому» на ремонт або ж заміну апаратів у нашій абонентській службі.
Тож пропоную телефонувати на мій номер (03849) 9-14-46.
Окрім того, споживачі можуть заходити на сайт ЦОК(а) energo.km.ua/page/servisni-tsentri.
А в приймальній комунального підприємства «Міськтепловоденергія» дали телефон безвідмовного спілкування з клієнтами – 3-79-30.
У регіональній газовій компанії (РГК) – центрі обслуговування клієнтів (по народному «газова контора») для більшої зручності організовано комунікування засобами мобільного зв’язку: 0382-74-21-04, 067-01-14-104.
Порадувало й те, що всі згадувані тут центри розташовані в середмісті, що створює певний комфорт, а сучасний дизайн ЦОК(ів) «Хмельницькенергозбуту» та РГК теж радує. Було б добре, якби всюди запрацювала сучасна система обслуговування споживачів, як, до прикладу, в РГК, де встановлені термінали для видачі талончиків черговості, інтерактивна дошка з інформацією для користувачів природного газу. І тоді ми всі зможемо відчути, що споживач є дійсно «найвищою цінністю» для суб’єктів надання послуг.
Лариса МАСЛОВА.