ДОЛУЧАЙТЕСЬ ДО БЛАГОДІЙНОГО МАРАФОНУ ТА ОТРИМУЙТЕ У ПОДАРУНОК ЛЕГЕНДАРНУ МАРКУ «РУССКІЙ ВОЄННИЙ КОРАБЛЬ..!»

Автор: | Опубліковано Суспільство Немає коментарів

Нещодавно в Кам’янці-Подільському в парку Героїв Євромайдану працівники місцевої «Укрпошти» долучилися до благодійного всеукраїнського марафону «Даруємо передплату», під час якого бажаючі змогли не лише передплатити періодичні видання для дітей-сиріт з України, людей похилого віку та людей з інвалідністю, а й стати власниками розіграшу призів, серед яких були і славнозвісні марки «Русскій воєнний корабль!..».

 За словами начальниці відділення зв’язку Юлії Цмикал, у цей день було оформлено передплату 43 примірників періодики на 4236 грн. «Передплачені видання стануть сюрпризом для дітей-сиріт та принесуть їм радість, – каже пані Юлія. – Ми щиро дякуємо усім, хто взяв участь у благодійній акції. Такі заходи будемо проводити і надалі, аби дарувати малозахищеним верствам населення радість. У тяжкий період воєнних дій в країні наша допомога та увага особливо потрібна людям, які залишилися в цей час без підтримки рідних та близьких».

Водночас працівники АТ «Укрпошта» нагадують, що аналогічні акції проводяться не вперше. Так щороку вони спільно з партнерами, клієнтами, органами державної влади у рамках проекту «Відкрий дитині світ читання» підтримували дитячі будинки-інтернати передплатою української періодики. Завдяки цьому діти з усіх куточків України мали змогу протягом року читати цікаві українські видання, розгадувати квести та вивчати багато нового й пізнавального.

Цьогоріч вирішили залучити до благодійного проекту і людей похилого віку, що залишилися без підтримки рідних та близьких людей та перебувають у будинках престарілих (геріатричних пансіонатах).

«Мета марафону – кажуть у Хмельницькій дирекції АТ «Укрпошта», – залучити до читання українських видань дитячу аудиторію та людей похилого віку, що не мають такої можливості, зробити їх дозвілля корисним, приємним та пізнавальним. А також привернути увагу широких кіл громадськості до проблем дітей-сиріт та літніх, що перебувають у будинках престарілих, про необхідність забезпечення їх якісним інформаційним простором, пізнавальними та розважальними виданнями.

Долучившись до марафону, ви отримаєте нагоду допомогти тим, хто цього потребує, а ще отримаєте шанс виграти легендарну марку».

Умови участі надзвичайно прості:

Щоб взяти участь у марафоні «Даруємо передплату» необхідно у період до 25 червня 2022 року передплатити періодичні видання – журнали та газети на адреси дитячих будинків-інтернатів України або геріатричних центів для людей похилого віку.

Для участі вам необхідно зробити 4 простих кроки:

  • Крок 1. Перегляньте каталоги та оберіть заклад у певній області та видання, які бажаєте передплатити.
  • Крок 2. Оформіть замовлення через сервіс «онлайн передплата» за посиланням https://peredplata.ukrposhta.ua/. Оберіть видання за індексом/назвою, вкажіть період, кількість примірників та оформте замовлення, здійснивши оплату (передплатити видання також можна у найближчому поштовому відділенні).
  • Крок 3. Зробіть фото абонементів та квитанції про здійснення оплати.
  • Крок 4. Надішліть нам на e-mail: katalog-periodiki@ukrposhta.ua зроблене фото квитанції та отриманих абонементів, ваше ПІБ, контактні дані, номер телефону, назву підприємства/організації.

Учасник, який передплатить найбільшу кількість видань (на найбільшу суму) серед всіх учасників марафону отримає у подарунок легендарну марку «Русскій воєнний корабль!..».

Переможця буде обрано 05.07.2022 року!

Надія ЄРМЕНЧУК.

P.S.: Поза сумнівом, випущена 12 квітня у двох номіналах марка з написом «Русскій воєнний корабль, іді…!», яку було створено за ескізом кримчанина Бориса Гроха, є історичною. Передусім, це перший знак поштової оплати, випущений у країні в умовах воєнного стану. А ще ж у марки легендарна передісторія. 24 лютого 2022 року в ході російського вторгнення в Україну дислокований на острові Зміїний гарнізон наших прикордонників був атакований російськими кораблями. На пропозицію капітана крейсера «москва» здатися в полон один із морських піхотинців, Роман Грибов, відповів російською, щоб «русский военный корабль» ішов куди подалі. Ця фраза миттєво стала широковідомою, і навіть незважаючи на нецензурну форму вислову, її сприйняли як адекватну відповідь на пропозицію агресора. А буквально через два дні після виходу марки, 14 квітня, той самий посланий на три літери флагманський ракетний крейсер і справді пішов за раніше озвученою адресою: був уражений українськими ракетами «Нептун», дістав серйозних пошкоджень і затонув.

Марку було випущено у двох номіналах: із літерою W (вартість 1,5 долара, або 44 грн, для відправлень за кордон) та F (вартість 23 грн, для відправлень по Україні). Принагідно надрукували і 20 тисяч конвертів відповідного дизайну. Попри рекордний загальний тираж — 1 мільйон штук (зазвичай художні марки випускаються накладом 100-120 тис. екземплярів) — 14 квітня в Укрпошті її було вже неможливо купити.

Другий випуск марки «Русскій воєнний корабль, іді… ВСЬО», приурочений до символічних «сороковин» потоплення «москви». Навіть попри те, що її було надруковано у п’ять разів більшим накладом — аж 5 мільйонів штук, вона теж враз розійшлася.

Поділитися в соціальних мережах

Додати коментар