ТЕХОГЛЯД ПОВЕРНУВСЯ
Низка нововведень у 2022 році стосуватиметься водіїв. Деякі з них сподобаються аж ніяк не всім.
Огляд технічного стану автомобіля повернеться у вересні. Його скасували ще 2011 року, однак для подальшої інтеграції з ЄС слід виконати певні вимоги. Під зміни потрапить практично весь транспорт – легкові та вантажні машини й навіть причепи. Ще торік восени ЄС закликав Україну внести зміни в закон до кінця 2021 року – транспорт повинен відповідати не тільки технічним стандартам, а й екологічним. Для багатьох українців останнє стане проблемою, адже величезна кількість так званих євроблях не «вписується» у вимоги.
Так само восени почнеться систематичний інспектувальний техогляд вантажівок та транспорту для перевезень пасажирів. Уже з 12 листопада минулого року на наших дорогах з’явилися нові діагностичні станції для техогляду автомобілів. Їхні працівники мають право зупиняти транспорт, який використовується для одержання прибутку.
Очікує нас нині й подорожчання вживаних авто. Експерти з Інституту досліджень авторинку певні, що ціни на транспорт із вторинного ринку піднімуться на 15-20%. Причина цього – високий попит та брак нових автомобілів. Через дефіцит мікросхем великі виробники не можуть повністю укомплектувати новий транспорт, а деякі навіть призупиняють процес збирання.
2022 року розшириться список автомобілів, які вважатимуться за розкіш. Платити податок доведеться водіям автомобілів, яким менше 5 років із моменту випуску, а ціна перевищує 375 мінімальних окладів – 2,5 млн грн. Розмір автомобільного податку сягає 25 тис. грн на рік.
Олеся МИХАЛЬЧИК.