МЕРЕЖА АТБ ОГОЛОСИЛА ПРО ЗМІНИ У ЦІНОВІЙ ПОЛІТИЦІ ТА НОРМАХ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ В ОДНІ РУКИ

Автор: | Опубліковано Економіка Немає коментарів

Компанія «АТБ-Маркет» з 1 квітня знижує торговельну націнку на певні категорії продуктів харчування

 Торгова мережа АТБ оголосила про зниження з 1 квітня торгових націнок на товари на низку соціально значущих товарів.
Про це у вівторок, 31 березня, повідомив  у Facebook генеральний директор мережі Борис Марков.

За його словами, на 2-3% будуть знижені націнки на крупи, макаронні вироби, сіль, цукор, борошно, бакалію, і на 4-8% – на овочі та фрукти.

Також Марков повідомив, що АТБ заповнила складські запаси товарами всіх категорій і відмовилася від введених раніше обмежень.

«Наразі компанія АТБ-Маркет зняла всі обмеження з придбання товарів в одні руки для відвідувачів магазинів торгової мережі у всіх регіонах України. Однак вона залишає за собою право вводити локальні обмеження на продаж тієї чи іншої групи товарів при появі на нього ажіотажного попиту», – уточнив гендиректор мережі.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що мережа супермаркетів АТБ  обмежила кількість товарів, які купує один покупець .

Також раніше повідомлялося, що компанія «АТБ-Маркет»  вирішила підвищити ціни на товари першої необхідності та продукти харчування  через підняття цін постачальниками. Така ситуація пов’язана зі стрімким зростанням закупівельних цін від постачальників не тільки для торгової мережі АТБ, а й для всіх операторів українського ринку роздрібної торгівлі.

Як повідомлялось, мережа супермаркетів «АТБ»  змінила правила проходу покупців в ранковий час . У магазинах ввели «пенсіонерську годину». Щодня з 9:00 до 10:00 супермаркети обслуговують лише пенсіонерів, ветеранів та людей з інвалідністю.

Джерело: https://glavcom.ua

Поділитися в соціальних мережах

Додати коментар