Для комфорту кам’янчан – новий сервіс
З 1 січня 2019 року обов’язки постачання електричної енергії перейшли від РЕМів до «Хмельницькенергозбуту», тож плата громадянами та юридичними особами за спожиті комунальні послуги повинна йти на реквізити цієї організації. У Кам’янці-Подільському, по вул.Данила Галицького, 13а, запрацював Центр обслуговування клієнтів філіалу ТОВ «Хмельницькенергозбут». Офіційне його відкриття відбулося 10 квітня за участі міської та районної влади, директора товариства Олега Іванюка. Розташована установа на звичному для споживачів місці, лише змінилось місце входу – відтепер він зі сторони проспекту Грушевського.
Відремонтоване приміщення функціонально наповнене таким чином, аби кам’янчани відчули високу якість послуги. Для побутового та непобутового споживача облаштовано окремі зали, де він має змогу отримати консультацію спеціалістів, дізнатися обсяг спожитої електроенергії та стан розрахунків, надати покази лічильника та звірити дані, оплатити тарифи у терміналі, укласти договори з установою на постачання кіловатів. На місці переконують, що європейський зразок обслуговування має зменшити черги та попередити виникнення конфліктних ситуацій.
А великі рахунки та заборгованість, що їх отримали кам’янчани від підприємства за зимові місяці, через що атакували установу великими чергами, начальник місцевого ЦОК Олена Гомілко пояснила перехідним періодом та тимчасовими незручностями.
- Їх зазнали кам’янчани, в яких виникла переплата за електроенергію до нового року, або ж хто помилково сплатив тарифи на адресу попереднього постачальника після 1 січня. Наразі усі залишки з АТ «Хмельницькобленерго» автоматично перераховано на особові рахунки в «Хмельницькенергозбут». З березня мешканцям приходитимуть адекватні й вірні платіжки, – підсумувала Олена Василівна.
Для уникнення в подальшому непорозумінь, фахівець радить слідувати обов’язковому правилу: знімати покази 1 числа місяця, подавати до 4, а до 10 здійснювати розрахунок за послугу. Ця пунктуальність має вберегти громадян від виникнення боргів й зайвої необхідності вирушати до сервісного центру. А для абсолютної зручності Олена Гомілко настійно рекомендує кам’янчанам зареєструватися в особистому кабінеті клієнта (https://іenergo.com.ua) і проводити ті ж операції, що і в центрі, в зручний для себе час. Детальну інформацію можна дізнатися за телефонами: 3-23-10, 097-970-16-00.
Юлія ЛІЧКЕВИЧ.