Громади Кадиєвець та Залісся заступилися за дорогу

Автор: | Опубліковано Новини Немає коментарів

Нещодавно техніка Компанії Кернел не змогла потрапити на поля Кадиєвець, аби зібрати урожай. Шлях їй перетнули місцеві жителі, які на дорозі «Залісся-Кадиївці» утворили живий шлагбаум та чергували всю ніч. Вигуки незадоволених зводилися до одного – асфальт фірма розбила, їй його й ремонтувати, інакше їздити не дамо.

  • Ця дорога мусить витримувати великогабаритну техніку, хоч розрахована на інший транспорт. В пік сезону вона аж стогне, на ній живого місця не залишається. Рейсові автобуси відмовляються курсувати до села, а нам дітей в школи відправляти, на роботу їздити. Як бути, якщо залишимося відрізаними від світу? – обурюються кадиївчани.

Ще торік півсела виступило проти самоуправства агрохолдингу, вимагаючи полатати покриття. Та результату так і не було. Тож черговий бойкот Кернела не змусив себе чекати.

  • Справа не лише в дорозі, – коментує голова Кадиєвецької сільської ради Валентина Мартинюк. – Не витримуючи навантаження, дав тріщину наш міст, в людей хати розлазяться. Все потрібно робити по-господарськи, а не тільки про прибутки думати.

В понеділок акція продовжилася, а наступного дня діяльність Компанії Кернел блокувало вже населення Залісся, перегородивши проїзд через село.

– Уже з п’ятий рік триває ця боротьба за дорогу. Машини навантажують максимально, тож покриття руйнується й далі. Люди налаштовані таки змусити інвестора полатати проїжджу частину. В іншому разі знову обіцяють протестувати, – розповів очільник Заліської сільської ради Михайло Олійник.

Як зазначив головний інженер філії «Кам’янець-Подільська ДЕД» Ігор Філіпчук, у вівторок роботи з ремонту дорожного покриття були проведені у Кадиївцях, в середу щебенем мали посипати вже у Заліссі. Як пояснив фахівець, це тимчасовий захід, аби забезпечити безаварійний проїзд транспорту. Провести капітальний ремонт або хоча б поточний середній змоги немає у зв’язку з нестачею коштів.

  • З нового року траси місцевого значення перейдуть під опіку облдержадміністрацій, а кошти на їх утримання надходитимуть з Дорожнього фонду пропорційно протяжності доріг, які є на балансі в області. За попередніми підрахунками, на ці цілі Хмельниччина отримає 500 мільйонів гривень, – прокоментував перспективи для районних шляхів начальник філії «Кам’янець-Подільська ДЕД» Василь Чорний. – Але коли дорогами їздитимуть 60-тонні фури, то й капітальний ремонт не стане для них панацеєю.

Юлія ЛІЧКЕВИЧ.

 

Додати коментар