Пресою таки цікавляться!

Автор: | Опубліковано Новини Немає коментарів

Кам’янчани вже звикли, що традиційно, з початком кожного передплатного періоду, проводиться День передплатника — свято для любителів періодичних видань. Завдяки таким акціям жителі міста отримують більш повну інформацію про пропоновані поштовиками газети і журнали, мають можливість передплатити улюблені видання.

17 травня такий захід відбувся на вулиці Соборній, перед входом до Центру поштового зв’язку №2. Працівники відділення влаштували для потенційних передплатників справжнє дійство: озброївшись каталогами періодичних видань, вони заохочували місцевих жителів цікавитися друкованою продукцією, агітували передплачувати пресу, допомагали оформити квитанції тощо. Відвідувачам було представлено всеукраїнські, обласні та місцеві видання, розраховані на широке коло читачів усіх вікових категорій. Працівники пошти знайомили передплатників з діючими каталогами періодики на друге півріччя 2017 року, допомагали знайти потрібне видання, пропонували газети й журнали, що відповідають їх уподобанням, знайомили з новинками. Безпосередньо з передплатниками працювали інструктори відділу передплати Ганна Байталюк і Наталія Томина, інженер з маркетингу Любов Макара. Крім поштовиків, у заході взяли участь заступник директора ЦПЗ №2 Оксана Колачова, заступник директора Хмельницької дирекції ПАТ «Укрпошта» Микола Буря, представники обласних та місцевих друкованих видань.

Акція тривала впродовж усього робочого дня. Урочисту атмосферу на святі створював жіночий вокальний колектив «Троянда», у виконанні якого звучали українські пісні. На самих же передплатників чекали сюрпризи — кожний з них автоматично став учасником безпрограшної лотереї та отримав пам’ятний сувенір.

— Під час акції було передплачено близько півсотні періодичних видань різноманітного спрямування, як місцевих, так і обласних та всеукраїнських. Загалом же День передплатника порадував усіх. Такий обмін інформацією зміцнює дружні стосунки редакцій і поштовиків, які мають спільну мету, та поліпшує настрій клієнтів поштового відділення,— зазначила Ганна Байталюк.

Тож, як з’ясувалося, попри популярність і можливості телебачення та інтернет-ЗМІ, інтерес до друкованих видань зберігається й залишається для багатьох важливою частиною життя. А ті любителі друкованого слова, які не встигли передплатити улюблені видання під час акції, можуть зробити це в будь-якому поштовому відділенні.

Наталя КАМІНСЬКА.

 

Додати коментар